lördag 27 juni 2009

Selma, Lucas och Alexander

Idag har jag haft kul besök! På förmiddagen kom Selma och Lucas och deras mamma och pappa Nina och Matte på besök. Selma har jag inte träffat sen jag döptes och Lucas har jag aldrig träffat. Han fyller snart ett år. Selma har just fyllt tre. Vi hade jättekul tillsammans och lekte i min pool som mamma rotat fram i garderoben.

Vi åt lunch och så tog jag en tupplur, men sen tog vi färjan till andra sidan och köpte glass.

Jag och Selma svalkar oss med bad och vattenmelon.

Matte och Lucas.

Lunchdax.

Pappa, Selma och Nina spelar fotboll.

Selma.

Jag och Selma åkte skrinda. Lucas åkte vagn.

Det är lika roligt varje gång jag åker färja.

Glasspaus i skuggan. Jag, pappa, Selma och Nina.

När vi kom tillbaka mötte vi precis Alexander och hans mamma och pappa Lotta och Björn. Alexander har jag heller aldrig träffat. Han föddes i oktober, så han är bara sju månader gammal.
Nu gick vi allihopa ner till stranden och badade.

Bada!

Matte slängde runt Selma i luften.

Alexander.

Pappa och jag byggde sandslott.

Lucas, pappa, Alexander Lotta och Björn.

Sen gick vi hem till oss och åt middag. Jag hann leka massor med mina kompisar. Mest lekte jag med Selma.

Inga kommentarer: